Mesa Selimovic: Najlepsi citati i izreke

Image
Boj se ovna, boj se govna, a kad ću živjeti?” “Čovjek se navikne na svaki smrad.” “Duša može često da održi tijelo, ali tijelo dušu nikad; ona posrće i gubi se sama.” “Hiljadu nečijih srećnih časaka biće kao ovaj, ali ovaj nikada više. Hiljadu tuđih ljubavi biće kao ova, ali ova nikad više.” “Hodaćemo bez razloga, radovaćemo se bez razloga, smijaćemo se bez razloga, s jednim jedinim razlogom, što smo živi i što se volimo. A kud ćeš veći razlog.” “Ima ljudi, mada su rijetki, kojima ni bol ni misao ne unište vedrinu i jednostavnost. Čak ih učine boljim.” “Ja sam mali čovjek koji je zaboravio da je mali. Uvrijedio sam ih što se usuđujem da mislim.” “Je li to mudrost, da ne očekujemo mnogo ni od sebe ni od drugih? Je li to gubitak ili dobitak, ako saznamo pravu mjeru, svoju i tuđu? Gubitak je što je ta mjera sitna, a dobitak što ne tražimo više.” “Kako su ljudi glupi! Čine zlo, da im se zlo vrati.” “Kad bi bilo više te hrabre ludosti, možda bi drevno iskustvo prestalo da nas plaši.” “Kad m

LJUBAVNI STIHOVI



Ti si sunce što me jutrom budi, ti si nada za moj život ludi, ti si tema za moje beskrajne sne, ti si moj život moje sve.


kad osijetiš najteži trenutak u životu i kad izgubiš povjerenje u samog sebe sijeti se bar tad postoji netko ko misli na tebe!!! za K...


Najsladji poljubac ja ti sada saljem,a ti ga primi jer od srca ti ga dajem uhvati ga pa mi slican vrati-OBECAVAM-da osim nas niko nece znati!


another month, another year, another smile, another tear, another winter, a summer too... but there`ll never be... another YOU!!!!


I smrt ce jednog dana doci po svoje i Bog ce biti svjedok za nas dvoje, a tada kad otvore srce moje u njemu će pisati: "ZA TEBE JE KUCALO MALENO MOJE

I believe there's a place where the restless souls wander, burdened by the weight of their own sadness. They wait for a chance to set the wrong things right. Only then can they be reunited with the ones they love. Sometimes, a crow shows them the way; because sometimes, love is stronger than death.
- kažeš mi volim te..
a ja tebi "Dušo, goni se!!" 

- Jednog dana će sve bit' gotovo
jednog će dana mora isušit
jednog dana će propast sve ovo..
al i bit će dan kad će i tebi bit
ZAJEBEN!!

1 Ljubav su mora, ljubav su neba, ljubav je sve sto ljudima treba, ljubav je potok sto tece iz raja, a poljubac je putic sto dva srca spaja...

2 Volim tebe i tebe hocu, o tebi sanjam i danju i nocu, kao da si stigla iz neke price jer svi moji snovi na tebe lice.

3 Prestat cu da te volim, prestat cu da te gledam, prestat cu da ti se divim, kad prestanem da zivim.

4 Bok moje medeno! Znaj da te volim strasno, ti si moja cokolada zbog koje je nastala ova balada! I da ti nije palo na pamet ovo zbrisat jer ti necu vise pisat.

5 Ne zali za onim sto je proslo, ne cezni za onim sto ne moze biti, ne boj se onog sto treba doci, ako je tuzno-jednom ce proci.

6 Jedan savijet...CUVAJ SE... Jedna molba... NE MIJENJAJ SE... Jedna zelja... NE ZABORAVI ME... Jedna laz... NE VOLIM TE... Jedna istina... NEDOSTAJES MI...

7 Kad se noc spusti i prekrije prozor tvoj, po nebeskoj pomrcini poljubac ti saljem svoj. Nek poljubac stigne tamo gdje ne mogu ja. Tiho ti sapne: Mislim na tebe ja!

8 Ljubav je kao delfin obasjan mjesecinom sto se kupa u beskrajnoj topline tvojih ociju, zato nikad, nikad ih nemoj sklopiti jer kazu da delfini umiru u tami...

9 Bog je dao svim andelima krila ali ih nije dao tebi jer se bojao da ce mu najsladi andelic odletjeti i nikad se nece vratiti.

10 Taj odsjaj...taj osmijeh...ta inteligencija...to lijepo lice, a nadasve te preljepe oci...Ali dosta o meni, kako si mi ti?

11 Idemo uciti matematike, tebe i mene zbrojimo, odjecu oduzmem, noge dijelimo pa se mnozimo.

12 Ne bojim se zara koji tinja, ne bojim se rijeci koja boli, ali se bojim srca koje ne voli... VOLIM TE-zelim ti reci, zasto da patim zbog te dvije rijeci

13 Ljubiti moze biti lijepo, a moze i boljeti, ali jedno je sigurno-nekog moras voljeti.

14 Tipkaj dalje, jos, samo nastavi, dobro ti ide, strpi se, samo tipkaj, jos, jos malo, ne popustaj, sad ce, evo ga... PUSA!

15 Kad nas tisuce kilometara razdvoje i kad najmanje mislis na mene, moje oci gledaju u daljinu i traze samo tebe.

16 ...svatko zivi zivot svoj, a ja cuvam svoju bol, ne bi mogao niti sada reci kako je to kad nisi s onim tko je sve sto zelis, volis, najvise...

17 "Mnogi ljudi ce ti prolaziti kroz zivot, ali samo pravi prijatelji ce te voljeti i ostaviti trag u srcu."

18 "Od svih rijeci sto rekao si mi u zivotu, o istini i slobodnom bicu, da pjevao si meni... prvi put ne bojim se ljubavi..."

19 Tezi visokome jer u dusi ti leze skrivene zvijezde. I sanjaj jer snovi prethode svakom cilju.

20 Znas moram ti priznati nesto. Necu te voljeti vijecno. Ma ne ljuti se, ni zivot nije vjecan! Voljet cu te samo onaj dio vjecnosti koliko traje ovaj zivot.

21 Ljubav je samo san koji traje dok se ne probudis.

22 "00:03
00:02
00:01
00:00
[ [ [ C M O K ] ] ]... upravo te pogodio poljubac da lakse spavas. LAKU NOC!"

23 "Neuspijeh nije ako nesto ucinite pogresno, vec ako ni ne pokusate."

24 Kad sam bio mali, mama mi je rekla da andeli zive u raju. Sad znam da to nije istina. Jer, ako zive u raju zasto si ti tu.

25 Ako te plasim zovi 92, ako te palim zovi 93, ako te povrijedim zovi 94, ako me zelis samo me nazovi.

26 Da sam tihi povjetarac i da imam takvu moc, sletio bih na tvoj prozor da ti pozelim naljepsu laku noc.

27 Dvije ljubavi kad se sloze, nitko nista tu ne moze, a mi smo dusa jedna i tijela dva!

28 "Onog dana kad prestanete gorijeti od ljubavi mnogi ce umrijeti od studeni!"

29 Ako izgubim ja tebe, izgubit ces i ti mene ali vise ces izgubiti ti, nego sto cu izgubiti ja, jer mene ce mnoge voljeti kako ti, ali tebe niko kao ja.

30 Sinoc sam dobio poruku od neba. Bogovi su se zalili da im je pobjegao najljepsi andeo. Ne brini se, nisam te odao!!!

31 Spavaj kao da ne postoji sutra, kao da nema jutra, spavaj i snivaj slatke snove i snivaj me noci ove!!!

32 Htio sam ti poslati nesto neopisivo, lijepo, drago, osjecajno, eroticno i vrlo pametno, ali nazalost ne stanem u EKRAN!!!

33 Ne saljem ti ruzu jer ona vene, vec ovu poruku da se sijetis mene. Nije to spomen sto znaci proslost, vec za poljubac sto znaci vjecnost!!!

34 Jednog dana pitat ces me volim li vise zivot ili tebe? Odgovorit cu ti, a ti ces se nakon toga okrenuti i otici...jer...ne slutis da si ti moj zivot!!!

35 Kad si se ti rodila bilo je tmurno, grmjelo je i padala je kisa. Znas zasto? To je nebo plakalo jer je izgubilo najdrazeg andela - TEBE!!!

36 Tek kad andeli postanu zli, kad svi oceani presuse tad ce srce prestati gorjeti i ja su tebe prestati voljeti.

37 Kad bi zrno pijeska bilo mjerilo za ljubav, sve pustinje svijeta ne bi bile dovoljne da ti kazem koliko te volim.

38 "...volim te jer mi dajes ljubav...
...volim ljubav jer mi je TI dajes…"

39 Moja ljubav tebe trazi, ti si sreca i ljepota. Reci cu ti sve, al' bez lazi... ti si ljubav mog zivota!!!

40 Reci mi da me ne trebas i otici cu. Reci da ti nije stalo i nestat cu. Reci da ti ne znacim nista, preboljet cu. Reci da me ne volis i umrijet cu.

41 Reci mi da me ne trebas i otici cu. Reci da ti nije stalo i nestat cu. Reci da ti ne znacim nista, preboljet cu. Reci da me ne volis i umrijet cu.

42 U tiloj noci dok srce strepi, sjeti se mene moj andele lijepi. Ako te rastuze zvuci gitare i ako zivot gorko zaboli, sjeti se da postoji netko tko te jako voli.

43 Svitanje bez tebe puna su praznine kad oblaci pisu tvoje ime, a kasnu noc kad grad utone u san ja cu samo zbog tebe cekati novi dan…

44 ...i svi snovi da ti stvarnost budu, a stvarnost kao san da ti bude...

45 Zivim - jer su oni to htjeli! Volim - jer sudbina nam svima to dijeli! Patim - jer volim oci tvoje! Umirem - jer volim ono sto nikad nece biti moje!

46 Kad ti najteze bude ili kad osjetis da te nesto boli, sjeti se da postoji bice koje te vjecno i duboko... VOLI!

47 Ribi treba voda, pospanu covjeku san, a ja ljubavi moja bez tebe ne bih zivio ni sekundu, ni sat, ni jedan dan. "VOLIM TE"!

48 Ti imas sve. Ti imas ono nesto sto ja trazim. Ti imas savrseno tijelo, a tek guza... Tvoji poljubci su kao u snu. Ti imas savrsen osmjeh, a ja imam krivi broj.

49 Ljubav i prijateljstvo dvije su lijepe rijeci al je oboje tesko steci. Zato prijateljstvo pruzaj svima, a ljubav samo voljenima...

Ljubav je stvarnost,
Ljubav je mašta,
Ljubav je bol što čini svašta...


Tvoja je ljubav kao potok što iz raja teče.
Zbog tebe je moj život prepun sreće.
Šaljem ti poljubac slađi od meda,
Jer ti si sve što mi u životu treba!


U duši sam djete koje ne zna da mrzi,
U životu sam putnik koji griješi,
A u stvarnosti sam budala koja uzalud tebe voli!


Tako male stvari čine život moj,
Ali ono što mi fali...poljubac je tvoj,
Tako male stvari čine život moj,
Daj ponekad se javi-isti mi je broj!!!


Ti si kao zvijezda, plavo nebo krasiš,
Anđeli te čuvaju da se ne ugasiš.
Zato nemoj nikada pasti s neba,
Jer postoji netko kome tvoj sjaj treba!!!


Comments

Popular posts from this blog

STIHOVI za LAKU NOC

Stihovi za Rodjendan: Najlepsi stihovi za Rodjendan

LJUBAVNI STIHOVI